John Deere 2026R tractor
search
  • John Deere 2026R tractor
  • John Deere 2026R tractor
  • John Deere 2026R tractor
  • John Deere 2026R tractor

John Deere 2026R tractor

Prijs op aanvraag

€ 0,00
Inclusief belasting
€ 0,00 Exclusief belasting
Vermoedelijke levertijd 1 - 5 werkdag(en)

Onze veelzijdige tractoren uit de 2R-serie zijn eenvoudig te gebruiken en te bewegen en bieden alle stabiliteit en betrouwbaarheid van een grote tractor die u verwacht van John Deere. De vloeistof-gekoelde dieselmotoren bieden hoog vermogen en snelheid, terwijl de heavy-duty-assen, 4WD en de driepuntshefinrichting achter van categorie 1 ideaal zijn voor zwaar werk. Het zicht en de bevestigsmogelijkheden zijn beter dan ooit en bieden constante productiviteit.

Aantal
Op bestelling

 

Meer dan 100 jaar ervaring

 

Snelle levering

 

Uitstekende klantenservice

De krachtige dieselmotor met hoog koppel levert een uitstekende efficiëntie

Yanmar®-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serieYanmar®-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serie
#

2026R

 

De vloeistofgekoelde 3TNV76-XCJT Yanmar-dieselmotor met 1,115 liter (68 vierkante inch) cilinderinhoud levert 18,5 kW (24,8 hp) aan de 2026R.

 

Model

Aantal cilinders

Cilinderinhoud

Aanzuiging

Motorvermogen*

Motorvermogen**

PTO-vermogen

2026R

3

1.115 l (68 cu inch)

Niet geforceerd

18,5 kW (24,8 pk)

17,5 kW (23,5 pk)

12,5 kW (16,8 pk)

*Motor: 18,5 kW (24,8 hp) bij nominaal toerental (ECE-R120)

 

**Motor: 17,5 kW (23,5 hp) bij nominaal toerental (ECE-R24)

Yanmar-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serieYanmar-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serie

2032R 

De vloeistofgekoelde 3TNV88C-NJT Yanmar-dieselmotor met 1,642 liter (100,2 vierkante inch) cilinderinhoud levert 23,3 kW (31,2 hp) aan de 2032R.

 

Model

Aantal cilinders

Cilinderinhoud

Aanzuiging

Bruto motorvermogen*

Bruto motor-PS*

PTO-vermogen*

2032R

3

1,642 l (100,2 cu inch)

Niet geforceerd

23 kW (30,7 pk)

31,2 pk

18 kw (24,2 hp)

*Motor hp (kW), bruto SAE J1995: 31,2 (23) bij 2500 t/min., PS

2038R

De vloeistofgekoelde 3TNV86T-NJT Yanmar-dieselmotor met 1,568 liter (95,7 vierkante inch) cilinderinhoud en turbocompressor levert 27,8 kW (37,3 hp) aan de 2038R.

 

Model

Aantal cilinders

Cilinderinhoud

Aanzuiging

Bruto motorvermogen*

Bruto motor-PS*

PTO-vermogen*

2038R

3

1,568 l (95,7 cu inch)

Met turbocompressor

27,4 kW (36,8 pk)

37,3 pk

22,7 kW (30,4 pk)

*Motor hp (kW), bruto SAE J1995: 37,3 (27,4) bij 2500 t/min., PS

 

De motor gebruikt de nieuwste technologieën om het brandstofverbruik te optimaliseren, regeling en nauwkeurigheid te verbeteren en de impact op het milieu te verminderen.

 

Het common-railsysteem (CRS) optimaliseert het brandstofverbruik en vermindert de bedrijfskosten (vergeleken met een motor die geen CRS-technologie gebruiken). De hogedruk brandstofinspuiting atomiseert de brandstof in kleinere deeltjes die volledige verbranden. Dit leidt tot beter brandstofverbruik en lagere bedrijfskosten.

 

De elektronische regeleenheid (ECU) biedt optimale brandstofregeling en nauwkeurigheid. De ECU regelt en controleert de motor. De ECU houdt de motoromstandigheden bij en past de brandstoftoevoer aan voor optimale prestaties en uitstoot.

 

De motor is voorzien van een nabehandelingssysteem. Het systeem wordt automatisch bediend. Het uitlaatfilter bestaat uit een dieseldeeltjesfilter (DPF) die roetdeeltjes in het uitlaatgas opvangt. Door een natuurlijk reinigingsproces te gebruiken, worden de meeste roetdeeltjes die worden opgevangen in het uitlaatfilter verwijderd door de hitte van de uitlaatstroom die wordt gegenereerd door normaal gebruik. In situaties met lage temperatuur, motorsnelheid of belasting, wordt er een actieve reinigingscyclus gestart. In deze reinigingscyclus wordt de temperatuur van het uitlaatgas verhoogd door extra brandstof in te spuiten tijdens de uitlaatslag van normale voertuigwerking naar de dieseloxidatiekatalysator (DOC).

 

Na een bepaald aantal uren kan het nodig zijn as te verwijderen uit het filter.

Motoren uit de Yanmar TNV-serie hebben deze kenmerken:

  • Economisch ingegoten cilinderblok ontworpen voor goede koeling en lange levensduur
  • Indirecte brandstofinspuiting (2026R)
  • Directe brandstofinspuiting (2032R en 2038R)
    • Verbetert het starten
    • Spuit de brandstof direct op de zuigers voor efficiëntere verbranding
    • Ontwikkelt meer vermogen per liter brandstof dan indirecte injectiemotoren
  • Aluminiumlegering zuigers zijn licht in gewicht en verminderen de drijfstangbelasting en hebben goede warmtegeleidende karakteristieken
    • Ontwerp maakt nauwere toleranties mogelijk en gaat uitzetting van de zuiger tegen, waardoor minder blow-bygassen en minder lawaai door zijdelingse zuigerverplaatsing optreden
    • Hoger gemonteerde compressieveren in zuiger en dunnere koppakking verminderen de hoeveelheid onverbrande rookgassen en verhogen het verbrandingsrendement
  • Aandrijvingen en injectieaandrijvingen hebben een schroefvorming profiel om motorlawaai te verminderen
  • Brandstofsysteem met automatische ontluchting
    • Het is niet nodig om het systeem op gang te brengen als de tractor zonder brandstof komt te staan
    • Het systeem brengt de brandstofinspuitpomp, leidingen en verstuivers zelf op gang, waardoor het systeem weer snel van brandstof wordt voorzien en gemakkelijk kan opstarten
  • Het smeersysteem met een hoge capaciteit levert gefilterde olie onder druk aan alle motorlagers, voor een lange levensduur
  • Brandstoffilter met verwisselbaar element
  • Waterafscheider met extra verwisselbaar filterelement
  • Door het transparante expansiereservoir van de koelvloeistof kan de bestuurder het peil controleren zonder de radiateurdop te verwijderen
  • Droogtype luchtfilter met beveiligingselement 
    • Dubbel ontwerp van het element voor grotere bescherming van de motor
    • De onderhoudsindicator voor het luchtfilter is standaarduitrusting op alle modellen en waarschuwt de bestuurder via het instrumentenpaneel
  • Eenvoudige toegang tot de controle- en vulpunten van de motor aan de rechterkant van de tractor door de zijpanelen te verwijderen

Yanmar is een handelsmerk van Yanmar Co., Ltd.

DOC/DPF

Afhankelijk van de belasting van de tractor en de omgevingstemperatuur, vochtigheid en motorsnelheid kunnen zich roetdeeltjes in het DPF ophopen waardoor reiniging nodig is. Het reinigen van het filter wordt bepaald door één van drie omstandigheden:

  • Een aan de hand van tijd geschatte noodzaak voor reiniging van het filter
  • DOC/DPF-druksensoren
  • Een op belasting gebaseerde inschatting van de roetdeeltjesophoping

 

Als aan een van de omstandigheden wordt voldaan, vindt filterreiniging plaats. Er zijn drie verschillende filterreinigingsprocessen:

  • Passieve filterreiniging
  • Actieve filterreiniging
    Geparkeerde filterreiniging
Passieve filterreiniging

Passieve filterreiniging vindt plaats als de motor genoeg hitte genereert om roetdeeltjes te verbranden. Dit proces vindt onder normale gebruiksomstandigheden automatisch en continu plaats. Tijdens de passieve filterreiniging verschijnen er geen tractorpictogrammen of symbolen op het display.

 

OPMERKING: Voor passieve filterreiniging is geen handeling van de bestuurder nodig en hoeft de tractor niet te worden stilgezet.

Actieve filterreiniging

Als niet aan de voorwaarden (temperatuur, belasting of toerental) voor passieve filterreiniging wordt voldaan, wordt het roet via de actieve filterreiniger verwijderd.

 

Om de vereiste omstandigheden te bereiken, regelt de functie voor uitlaattemperatuurbeheer (exhaust temperature management, ETM) de start en duur van de actieve filterreiniging. ETM kan verschillende motorparameters aanpassen en/of gedurende een korte periode een kleine hoeveelheid brandstof in de uitlaatstroom injecteren. De brandstof gaat over in dampvorm en reageert chemisch met de katalysator in de DOC om hitte op te wekken voor het oxideren van de roetdeeltjes.

 

Belangrijk om te weten is dat brandstof in het DOC en DPF nooit wordt ontstoken en de tractor niet hoeft worden stilgezet.

 

Voor actieve filterreiniging is net als voor passieve filterreiniging geen handeling van de bestuurder nodig en hoeft de tractor niet te worden stilgezet.

Geparkeerde filterreiniging

In sommige gevallen waarbij passieve en actieve filterreiniging de roetdeeltjes niet volledig uit het systeem hebben verwijderd, kan geparkeerde filterreiniging nodig zijn. De enige keer dat een geparkeerde filterreiniging zal moeten worden uitgevoerd is, als de automatische filterreiniging gedurende langere tijd uitgeschakeld was en meerdere waarschuwingen om de filterreiniging weer in te schakelen zijn genegeerd of als de tractor is gebruikt met lichte belasting. Ook als het automatische filterreinigingsproces meerdere keren opzettelijk is onderbroken of de actieve filterreiniging diverse keren is mislukt door storingen, kan een geparkeerde filterreiniging nodig zijn. In deze zeldzame situatie moet de bestuurder de tractor parkeren en het filterreinigingsproces starten.

 

Het proces voor geparkeerde filterreiniging moet geactiveerd worden op gebruik en bediening van de tractor. Het proces duurt ongeveer 30 minuten. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie.

 

Het emissiesysteem op deze motor meet constant het roetniveau van de tractor, waardoor deze altijd in optimale conditie is. en er altijd hoogwaardige prestaties geleverd kunnen worden.

 

OPMERKING: Aantal uren sinds de laatste regeneratie en roetniveau zichtbaar op het lcd-display.

De gebruiksvriendelijke hydrostatische transmissie verhoogt de productiviteit

De 2R-tractoren zijn voorzien van een dubbelbereiks hydrostatische transmissie, die is gemonteerd in een gegoten aluminium transmissiebehuizing. Het motorvermogen wordt via vloeistof onder druk doorgegeven naar de aandrijfwielen, door middel van een hydraulische pomp met motor in een gesloten circuit. Onbegrensde grondsnelheden staan de bestuurder toe de snelheid van de trekker aan te passen aan de taak.

  • Geen koppelingspedaal nodig voor een snelle en gemakkelijke verandering van rijrichting
  • Twin Touch™-pedalen voor een snelle en gemakkelijke vooruit-/achteruitbediening
  • De transmissie-oliekoeler koelt de transmissie-olie voor een langere levensduur van de transmissie

 

De veiligheidsvoorzieningen van de hydrostatische transmissie omvatten:

  • De tractor kan alleen worden gestart, als de groepshendel in de vrijstand staat
    • Als de versnellingshendel niet in neutraal staat als de contactsleutel naar de startpositie wordt gedraaid, krijgt de bestuurder een instructie via het instrumentenpaneel om naar neutraal te schakelen
  • De motor wordt uitgeschakeld als de bestuurder de stoel verlaat en de aftakas wordt ingeschakeld
Twin Touch-voetbediening
Twin Touch-voetbedieningTwin Touch-voetbediening

Belangrijkste voordelen van John Deere - De Twin Touch-voetbediening van John Deere biedt een aantal belangrijke voordelen ten opzichte van concurrerende modellen hydrostatische transmissie tractoren.

  • Bij sommige concurrerende hydrostatische tractoren wordt een pedaal (teen-hiel) gebruikt voor bediening van de hydrostatische transmissie:
    • De bestuurder moet zowel teen als hiel gebruiken om van richting te veranderen, waardoor de bestuurder sneller vermoeid zal raken
    • Dankzij de Twin Touch-opstelling is het tevens veel gemakkelijker om naar voren of achteren te kruipen (bijvoorbeeld bij het aankoppelen van werktuigen)
Geïntegreerde hydrostatische pomp en motor
  • De fabrikant Sauer-Danfoss® levert de geïntegreerde pomp met motor, hierdoor is er de garantie dat de onderdelen op elkaar zijn afgestemd voor een optimale efficiëntie
  • Biedt de sterkte en duurzaamheid die nodig zijn voor het aandrijven van werktuigen als laders en graaf-/laadcombinaties
  • Dankzij één reservoir (met één controle-/vulpunt) voor de transmissie, het differentieel en het hydraulische systeem hoeft het dagelijks onderhoud slechts kort te duren
  • Met de mechanisch bediende Twin Touch-pedalen kan de bestuurder beide rijrichtingen en de snelheid bepalen met één teenpunt
Cruise-control

Een elektronische cruise-control is standaarduitrusting op de 2R-tractoren. De cruise-control wordt elektronisch in- en uitgeschakeld met een tuimelschakelaar op de rechterconsole.

  • Handhaaft de gewenste rijsnelheid vooruit zonder dat het vooruitrijpedaal hoeft te worden bediend
  • Om de cruise-control uit te schakelen, moet het rempedaal worden bediend of de cruise-controlschakelaar worden uitgeschakeld
eThrottle™
eThrottle-schakelaareThrottle-schakelaar
#

De 2032R en 2038R-tractoren zijn uitgerust met de eThrottle-functie. Deze functie is ontworpen voor het verminderen van het volgasgebruik, voor minder geluidsproductie en brandstofverbruik. Als de eThrottle is ingeschakeld, wordt het toerental van de de motor en de transmissie verhoogd wanneer de Twin Touch-pedalen worden bediend. Deze functie kan nuttig zijn bij vele toepassingen, vooral bij werkzaamheden met de fronthefinrichting en de lader of tijdens transport op de weg of op parkeerplaatsen.

 

Om het systeem in te schakelen, hoeft de bestuurder slechts de schakelaar op de rechterzijde van de frontconsole in te drukken. Zodra het systeem is ingeschakeld, wordt het toerental van de motor verhoogd of verlaagd in overeenstemming met het bedienen van de pedalen van de Twin Touch-transmissie.

 

Tijdens laderwerkzaamheden is het voordeel van het systeem het grootst voor de bestuurder, als deze het motortoerental met de handgasklep verhoogt naar ten minste 50 procent. Als de handgasklep eenmaal is ingesteld, krijgt de bestuurder dankzij eThrottle het gevoel van een flinke vermogensverhoging bij het vullen van de bak uit een materiaalberg. Hoe dieper het TwinTouch-pedaal wordt ingedrukt, hoe hoger het motortoerental wordt. In dit scenario zal het motortoerental tijdens bediening van het pedaal liggen tussen 50 en 100 procent van de maximale gasklepstand. Het toerental zal niet lager worden dan 50 procent, tenzij de handgasklep verder terug wordt gezet.

Het bestuurdersplatform of de optionele cabine is comfortabel en praktisch

Bestuurdersplatform (2032R en 2038R afgebeeld) comfortcabine (optioneel)Bestuurdersplatform (2032R en 2038R afgebeeld) comfortcabine (optioneel)

Het bestuurdersplatform is ontworpen voor meer bestuurderscomfort en voor een beter zicht. De ergonomische indeling en de handige kleurgecodeerde bedieningselementen zorgen voor een gemakkelijke identificatie en bediening. Door het ontwerp van het bestuurdersplatform kan de bestuurder instappen, in tegenstelling tot opstappen, waarmee het comfort en de stabiliteit wordt verhoogd. De optionele comfortcabine biedt bovendien een luchtgeveerde stoel (met bekleding) en een perfecte omgeving voor lange werkdagen, ook bij slechte weersomstandigheden.

 

Hieronder worden andere belangrijke functies van het bestuurdersplatform van de 2R-tractor genoemd:

  • Aflopende motorkap zorgt voor beter zicht
  • Overvloedige ruimte voor comfortabele bediening
  • Een bekerhouder, meerdere opslagcompartimenten en een 12V-stopcontact zorgen voor een opgeruimd bestuurdersplatform
  • Een rubberen vloermat zorgt voor vermindering van trillingen en geluid
  • Bij het bestuurdersplatform is het op- en afstappen van beide kanten van de tractor gemakkelijk
  • De op het spatbord gemonteerde handrails zijn groot en makkelijk vast te pakken en helpen de bestuurder bij het op- en afstappen van de tractor
  • De bedieningselementen zijn hoger gemonteerd en geïntegreerd in het spatbord, voor meer comfort en gebruiksgemak voor de bestuurder
  • Grote en goed afleesbare stickers geven duidelijke instructies voor ervaren en zelfs voor onervaren bestuurders
  • Horizontale frontuitlaat voor beter zicht van de bestuurder
  • Als de bestuurder de stoel van de tractor verlaat wanneer de transmissie, de midden- of de achteraftakas (PTO) is ingeschakeld, wordt de motor uitgeschakeld
    • Voor toepassingen waarbij de aftakas moet worden bediend als de bestuurder niet op de stoel zit, moet worden voldaan aan de volgende voorwaarden: transmissie in neutraal, parkeerrem ingeschakeld en keuzehendel aftakas in stand voor alleen achterzijde. Raadpleeg de bedieningshandleiding voor specifieke instructies.
  • Speciaal ontworpen panelen leiden de hete lucht vanaf de motor onder de tractor door, in plaats van rechtstreeks naar de bestuurder
Linkertrede
Linker toegangstredeLinker toegangstrede
#
  • Via de trede aan de linkerzijde kan de bestuurder gemakkelijk in- en uitstappen
  • De trede is voorzien van een slipvast oppervlak
Premiumstoel
Premium luchtgeveerde stoelPremium luchtgeveerde stoel
#

Een hoge, kuipvormige rugleuning maakt het gemakkelijker voor de bestuurder om om te draaien voor het observeren van werktuigen aan de achterkant. De tractor met het open bestuurdersplatform (OOS) wordt geleverd met een comfortabele stoel in standaard gele kleur met mechanische vering.

  • Stoel met verstelling naar voren/achteren voor optimaal bestuurderscomfort
  • De stoel kan naar voren klappen ter bescherming tegen de elementen (alleen standaardstoel open-platformtractor)
  • De hoge rugleuning en armsteunen zijn standaarduitrusting en zorgen voor een meer comfortabele bediening (cabine)
  • De oprolbare veiligheidsgordels voorkomen dat de veiligheidsgordels verward raken in de stoelophanging en de bedieningselementen

 

De belangrijkste functies van het bestuurdersplatform omvatten:

  • Een kantelbaar stuurwiel is standaarduitrusting op de 2R-tractoren
    • Met de kantelfunctie kan de bestuurder het stuurwiel in de meest comfortabele positie stellen
    • Geeft extra ruimte aan de bestuurder om de tractor binnen te gaan en te verlaten
    • Zorgt voor gemakkelijk terugkeren naar de volledig verhoogde positie
    • Zorgt voor ruimschoots voldoende ruimte om comfortabel te kunnen werken
Stuurhendel kantelenStuurhendel kantelen
  • Optionele comfortcabine
Optionele comfortcabineOptionele comfortcabine

Comfortabele cabine (optioneel)

2026R met cabine2026R met cabine
2032R en 2038R met cabine2032R en 2038R met cabine

De optionele John Deere comfortcabine voor de 2R-tractoren wordt af fabriek gemonteerd en maakt deze tractor nog interessanter voor bestuurders die de 2026R, 2032R, en 2038Rhet hele jaar gebruiken. De frameloze volglazen deur kan ver worden geopend voor een gemakkelijke toegang en de premium luchtgeveerde stoel met stofbekleding, die horizontaal en verticaal verstelbaar is, biedt een perfecte zitpositie voor de bestuurder die lange dagen maakt. De voorruit en de verwarmde achterruit kunnen ver worden geopend voor ventilatie en een krachtig verwarmingssysteem biedt het hele jaar door bescherming en comfort. Of u nu bezig bent met een lader, een frontwerktuig (zoals een sneeuwruimer), een cirkelmaaier of met maaiwerkzaamheden, grondbewerken of licht hooiwerk, de cabinetractoren hebben de veelzijdigheid en de kracht om elke klus te klaren, terwijl ze tegelijkertijd de bestuurder beschermen tegen de elementen.

Achterruit met verwarmd glasAchterruit met verwarmd glas
Een comfortabele werkplekEen comfortabele werkplek

De comfortcabine wordt gekenmerkt door:

  • Cabineontwerp geïntegreerd in de tractor
  • Comfortabele luxe met stof beklede stoel met luchtvering
  • Krachtig verwarmingssysteem geïntegreerd in het dak
  • Voorruit eenvoudig te openen voor ventilatie
  • Gefilterde buitenlucht van beide kanten voor een schone en frisse omgeving (cabinecategorie 1 volgens EN15695)
  • Twee ver openslaande deuren, scharnierend aan de achterzijde voor makkelijk in- en uitstappen
  • Te openen achterruit voor extra luchtstroming en ventilatie (met verwarmingssysteem voor eenvoudig ontdooien en ontwasemen)
  • Gebogen ruiten (voorruit en deuren) voor een lager geluidsniveau
  • 82 dB(A) bij het oor van de bestuurder volgens 2009/76/EC
  • Twee standaard werklampen voor, gemonteerd op het dak
  • Twee optionele werklampen achter
  • Standaard zwaailicht (inklapbaar)
  • 12V-aansluiting
  • Eén bekerhouder
  • Diverse opslagplaatsen voor garagesleutels, mobiele telefoon of koppelingspennen
  • Radiovoorbereiding (radioset optioneel)
  • Verwarmde spiegels (optioneel)
  • Zijzonneklep (optioneel)

Veiligheidsfuncties cabine

  • Kantelbeveiliging (ROPS) - gecertificeerd volgens de hoogste industriestandaards voor maximale bescherming van de bestuurder
  • Aanwezigheidssysteem bestuurder
  • De motor wordt afgezet als de bestuurder de stoel verlaat terwijl de transmissie resp. de aftakas midden of achter is ingeschakeld
  • De tractor moet in neutraal staan en de parkeerrem volledig aangetrokken om stationair te kunnen werken met de aftakas
  • Twee deuren
  • Gehard veiligheidsglas in geval van breuk
  • Eén standaard zwaailicht (inklapbaar)
  • Twee standaard werklampen op het dak (voor)
  • Twee achterlichten aan achterzijde van het chassis

Door de uitstekende onderhoudsvriendelijkheid en diagnosemogelijkheden worden de exploitatiekosten verlaagd en de productiviteit verhoogd

Regelmatig onderhoud is essentieel voor de prestaties, productiviteit en duurzaamheid van de tractor.

  • De tractoren zijn uitgerust met uitgebreide mogelijkheden voor zelfdiagnose en zijn volledig compatibel met het exclusieve Service ADVISOR™-systeem van John Deere (2032R en 2038R).

 

  • De zijpanelen van de motor kunnen gemakkelijk worden verwijderd via de vier kwartslagschroeven, zodat het motorcompartiment gemakkelijk bereikbaar is.
KwartslagschroevenKwartslagschroeven
Het rechterzijpaneel van de tractor kan gemakkelijk worden verwijderdHet rechterzijpaneel van de tractor kan gemakkelijk worden verwijderd
  • Dankzij de eenvoudige toegang tot de reguliere onderhoudspunten wordt de onderhoudstijd geminimaliseerd.
  • Dagelijkse onderhoudscontroles, zoals controle van de motorolie of van de waterafscheider, kunnen worden uitgevoerd zonder de motorkap te openen of zijpanelen te verwijderen.
  • De tractoren zijn voorzien van een elektronische indicator voor filterverstopping, waarmee de bestuurder wordt gewaarschuwd dat het luchtfilter moet worden gereinigd of worden vervangen.
Vervuilingssensor luchtfilterVervuilingssensor luchtfilter
  • Dagelijks onderhoud is minimaal en eenvoudig uit te voeren. De meeste periodieke onderhoudswerkzaamheden kunnen worden uitgevoerd met basiskennis van procedures en eenvoudige gereedschappen.
  • Alle externe motor-, brandstof- en transmissiefilters zijn gemakkelijk bereikbaar.
  • Door de verlengde onderhoudsintervallen worden de totale exploitatiekosten verlaagd.
  • Het interval voor verversen van de hydraulische olie is verhoogd naar 1200 uur (2032R en 2038R) als er Hy-Gard™-producten worden gebruikt.
  • Het hydrauliekoliefilter moet elke 400 uur worden vervangen.
  • De brandstoftank is aan de achterzijde van de tractor geplaatst voor eenvoudige toegang bij het tanken.
Brandstofvulpunt/brandstoftank op linkerspatbordBrandstofvulpunt/brandstoftank op linkerspatbord
#
  • De gasgeveerde motorkapsteun maakt een mechanische ondersteuningsstang overbodig.
Gasgeveerde motorkapschokbrekersGasgeveerde motorkapschokbrekers

Alle handelingen in het dagelijkse onderhoudsschema kunnen zonder gereedschap worden uitgevoerd:

  • Motorolie, hydraulische olie, koelvloeistofniveau en de waterafscheider zijn gemakkelijk bereikbaar.
  • De motor is snel toegankelijk door de motorkap te openen voor periodieke controles.

 

OPMERKING: Raadpleeg altijd de bedieningshandleiding voor complete onderhoudsaanbevelingen.

JD2026R

Datasheet

Snelheid
14,5 km/h
Motor
Diesel
Starten
Elektrisch starten
Vermogen
24,8 PK (18,1KW)
Cylinders
3
Transmissie
Hydrostatisch geschakeld
Hefvermogen
415 kg (bij 610 mm) achter hefuiteinden
Trekvermogen
1370 KG
Gewicht beugel / cabine
760 / 920 kg