John Deere 3025E tractor
search
  • John Deere 3025E tractor
  • John Deere 3025E tractor
  • John Deere 3025E tractor
  • John Deere 3025E tractor

John Deere 3025E tractor

Prijs op aanvraag

€ 0,00
Inclusief belasting
€ 0,00 Exclusief belasting
Vermoedelijke levertijd 1 - 5 werkdag(en)
Waarom inleveren op prestaties of capaciteit? De 3025E compacttractor is een eenvoudige, betaalbare machine die werkzaamheden moeiteloos voor elkaar krijgt. De kleine draaicirkel en goede ergonomie maken het werk eenvoudig en de kwaliteit is op en top John Deere.
Een betrouwbare turbomotor met directe brandstofinjectie voor lager brandstofverbruik en verbeterd starten bij lage temperaturen.
Zelfs wanneer een lader is gekoppeld, is de 3025E een genot om te manoeuvreren op kleine plekken en gesloten ruimten.
Aantal
Op bestelling

 

Meer dan 100 jaar ervaring

 

Snelle levering

 

Uitstekende klantenservice

Krachtige dieselmotor levert genoeg vermogen als er wordt gewerkt met zware ladingen

Yanmar-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serieYanmar-dieselmotor met drie cilinders uit de TNV-serie

 

3025E

De vloeistofgekoelde 3TNV88F-EPJT1 Yanmar-dieselmotor met 1,642 liter (100,2 vierkante inch) cilinderinhoud levert 18 kW (24,4 hp) aan de 3025E.

Model

Aantal cilinders

Cilinderinhoud

Nominaal toerental

Bruto motorvermogen*

Bruto motor-PS*

PTO-vermogen

3025E

3

1,642 l (100,2 cu inch)

2400

18,2 kW (24,4 pk)

24,7 pk

14,4 kW (19,4 pk)

*Motor kW (hp), bruto SAE J1995: 18,2 (24,4) bij 2400 t/min, PS

 

3038E

De vloeistofgekoelde 3TNV86T-NJT Yanmar-dieselmotor met 1,568 liter (95,7 vierkante inch) cilinderinhoud en turbocompressor levert 27,4 kW (36,7 hp) aan de 3038E.

Model

Aantal cilinders

Cilinderinhoud

Nominaal toerental

Bruto motorvermogen*

Bruto motor-PS*

PTO-vermogen

3038E

3

1,568 l (95,68 cu inch)

2500

27,4 kW (36,7 pk)

37,3 pk

22,4 kW (30 pk)

*Motor kW (hp), bruto SAE J1995: 27,4 (36,7) bij 2500 t/min, PS

 

De motor gebruikt de nieuwste technologieën om het brandstofverbruik te optimaliseren, regeling en nauwkeurigheid te verbeteren en de impact op het milieu te verminderen. Het common-railsysteem (CRS) optimaliseert het brandstofverbruik en vermindert de bedrijfskosten (vergeleken met een motor die geen CRS-technologie gebruiken). De hogedruk brandstofinspuiting atomiseert de brandstof in kleinere deeltjes die volledige verbranden. Dit leidt tot beter brandstofverbruik en lagere bedrijfskosten.

 

De elektronische regeleenheid (ECU) biedt optimale brandstofregeling en nauwkeurigheid. De ECU regelt en controleert de motor. De ECU houdt de motoromstandigheden bij en past de brandstoftoevoer aan voor optimale prestaties en uitstoot.

 

De nieuwe motor wordt geleverd met een nabehandelingssysteem. Het systeem wordt automatisch bediend. Het uitlaatfilter bestaat uit een dieseldeeltjesfilter (DPF) die roetdeeltjes in het uitlaatgas opvangt. Door een natuurlijk reinigingsproces te gebruiken, worden de meeste roetdeeltjes die worden opgevangen in het uitlaatfilter verwijderd door de hitte van de uitlaatstroom die wordt gegenereerd door normaal gebruik. In situaties met lage temperatuur, motorsnelheid of belasting, wordt er een actieve reinigingscyclus gestart. In deze reinigingscyclus wordt de temperatuur van het uitlaatgas verhoogd door extra brandstof in te spuiten tijdens de uitlaatslag van normale voertuigwerking naar de dieseloxidatiekatalysator (DOC).

 

Na een bepaald aantal uren kan het nodig zijn as te verwijderen uit het filter.

DPF-reiniging

Afhankelijk van de belasting van de tractor en de omgevingstemperatuur, vochtigheid en motorsnelheid kunnen zich roetdeeltjes in het DPF ophopen waardoor reiniging nodig is. Het reinigen van het filter wordt bepaald door één van de drie volgende factoren:

  • Een aan de hand van tijd geschatte noodzaak voor reiniging van het filter
  • DOC/DPF-druksensoren
  • Een op belasting gebaseerde inschatting van de roetdeeltjesophoping

 

Als aan een van de omstandigheden wordt voldaan, vindt filterreiniging plaats. Er zijn drie verschillende filterreinigingsprocessen:

  • Passieve filterreiniging
  • Actieve filterreiniging
  • Geparkeerde filterreiniging
Passieve filterreiniging

Passieve filterreiniging vindt plaats als de motor genoeg hitte genereert om roetdeeltjes te verbranden. Dit proces vindt onder normale gebruiksomstandigheden automatisch en continu plaats. Tijdens de passieve filterreiniging verschijnen er geen tractorpictogrammen of symbolen op het display.

 

OPMERKING: Voor passieve filterreiniging is geen handeling van de bestuurder nodig en hoeft de tractor niet te worden stilgezet.

Actieve filterreiniging

Als niet aan de omstandigheden (temperatuur, belasting of snelheid) voor passieve filterreiniging wordt voldaan, worden roetdeeltjes via een actieve filterreiniging verwijderd.

 

Om de vereiste omstandigheden te bereiken, regelt de functie voor uitlaattemperatuurbeheer (exhaust temperature management, ETM) de start en duur van de actieve filterreiniging. ETM kan verschillende motorparameters aanpassen en/of gedurende een korte periode een kleine hoeveelheid brandstof in de uitlaatstroom injecteren. De brandstof verdampt en reageert chemisch met de katalysator in de DOC om hitte op te wekken voor verbranding van de roetdeeltjes.

 

Belangrijk om te weten is dat brandstof in het DOC en DPF nooit wordt ontstoken; er ontstaat nooit een vlam in de DOC/DPF.

 

Voor actieve filterreiniging is net als voor passieve filterreiniging geen handeling van de bestuurder nodig en hoeft de tractor niet te worden stilgezet.

Geparkeerde filterreiniging

In sommige gevallen waarbij passieve en actieve filterreiniging de roetdeeltjes niet volledig uit het systeem hebben verwijderd, kan geparkeerde filterreiniging nodig zijn. Over het algemeen, de enige keer dat een geparkeerde filterreiniging zal moeten worden uitgevoerd is, als de automatische filterreiniging gedurende langere tijd uitgeschakeld was en meerdere waarschuwingen om de filterreiniging weer in te schakelen zijn genegeerd of als de tractor is gebruikt met lichte belasting. Ook als het automatische filterreinigingsproces meerdere keren opzettelijk is onderbroken of de actieve filterreiniging diverse keren is mislukt door storingen, kan een geparkeerde filterreiniging nodig zijn. In deze zeldzame situatie moet de bestuurder de tractor parkeren en het filterreinigingsproces starten.

 

Het proces voor geparkeerde filterreiniging moet geactiveerd worden op gebruik en bediening van de tractor. Het proces duurt ongeveer 30 minuten. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie.

 

Dit systeem meet constant het roetniveau van de tractor, waardoor deze altijd in optimale conditie is. en er altijd hoogwaardige prestaties geleverd kunnen worden.

 

OPMERKING: Aantal uren sinds de laatste regeneratie en roetniveau zichtbaar op het lcd-display.

De belangrijkste functies van de motor zijn:
  • Economisch ingegoten cilinderblok ontworpen voor goede koeling en lange levensduur
  • Directe brandstofinspuiting
    • Verbetert het starten
    • Spuit de brandstof direct op de zuigers voor efficiëntere verbranding
    • Ontwikkelt meer vermogen per liter brandstof dan indirecte injectiemotoren
  • Aluminiumlegering zuigers zijn licht in gewicht en verminderen de drijfstangbelasting en hebben goede warmtegeleidende karakteristieken
    • Ontwerp maakt nauwere toleranties mogelijk en gaat uitzetting van de zuiger tegen, waardoor minder blow-bygassen en minder lawaai door zijdelingse zuigerverplaatsing optreden
    • Hoger gemonteerde compressieveren in zuiger en dunnere koppakking verminderen de hoeveelheid onverbrande rookgassen en verhogen het verbrandingsrendement
  • Aandrijvingen en injectieaandrijvingen hebben een schroefvorming profiel om motorlawaai te verminderen
  • Brandstofsysteem met automatische ontluchting
    • Het is niet nodig om het systeem op gang te brengen als de tractor zonder brandstof komt te staan
    • Het systeem brengt de brandstofinspuitpomp, leidingen en verstuivers zelf op gang, waardoor het systeem weer snel van brandstof wordt voorzien en gemakkelijk kan opstarten
  • Het smeersysteem met een hoge capaciteit levert gefilterde olie onder druk aan alle motorlagers, voor een lange levensduur
  • Starten en afzetten met de contactsleutel maakt brandstofafsluitkraan overbodig
    • Elektrische solenoïde sluit de brandstoftoevoer direct af wanneer de sleutel wordt omgedraaid. Hierdoor hoeft de brandstofafsluithendel niet overgehaald te worden, zoals bij veel oudere trekkers het geval is
  • Brandstoffilter met verwisselbaar element
  • Waterafscheider met extra verwisselbaar filterelement
  • Door het transparante expansiereservoir van de koelvloeistof kan de bestuurder het peil controleren zonder de radiateurdop te verwijderen
Droog luchtfilterDroog luchtfilter
#
  • Droogtype luchtfilter met beveiligingselement 
    • Dubbel ontwerp van het element voor grotere bescherming van de motor
    • Gemakkelijk in onderhoud
  • De kap kan eenvoudig zonder gereedschap worden geopend voor volledige toegang tot de motor
  • Eenvoudige toegang tot de motor om punten aan de rechterkant van de trekker te controleren en te vullen door de zijpanelen te verwijderen.


Yanmar is een handelsmerk van Yanmar Co., Ltd.

Gebruiksvriendelijke hydrostatische transmissie

De trekker uit de 3E-serie is beschikbaar met twee hydrostatische transmissie-niveau's die is verwerkt in een gevormde aluminium versnellingsbak. Vloeistof onder druk transporteert motorvermogen naar de aandrijfwielen door middel van een hydraulische pomp en een motor. Onbegrensde grondsnelheden staan de bestuurder toe de snelheid van de trekker aan te passen aan de taak.

  • Geen koppelingspedaal nodig voor een snelle verandering van rijrichting
  • Twin Touch™ voetpedalen voor snelle en eenvoudige bediening voor- en achteruit
  • Versnellingsbak oliekoeler koelt de versnellingsbakolie voor een langere levensduur

Veiligheidsfuncties van de hydrostatische transmissie-versnelling omvatten:

  • De trekker zal alleen starten met de bereikhendel in neutrale stand
  • Als de bestuurder de stoel van de trekker verlaat wanneer de bereikhendel in neutrale stand staat, wordt de motor uitgeschakeld
  • De motor wordt uitgeschakeld als de bestuurder de stoel verlaat met de aftakas ingeschakeld.
Twin Touch voetbediening
Twin Touch voetbedieningTwin Touch voetbediening
#

Belangrijkste voordeel van John Deere - De Twin Touch voetbediening van John Deere biedt een aantal belangrijke voordelen ten opzichte van hydrostatische transmissie-modeltrekkers.

  • Enkele concurrerende hydrostatische transmissie-trekkers gebruiken een voetpedaalontwerp (teen-hiel) voor de bediening van de hydrostatische transmissie
    • Debestuurder moet zowel teen als hiel gebruiken om van richting te veranderen, waardoor de bestuurder sneller vermoeid zal raken
    • De Twin Touch-configuratie maakt het ook eenvoudiger om centimeter voor centimeter voor- of achterwaarts te verplaatsen (bij het bevestigen van werktuigen)
Optionele cruise-control
Optionele cruise-controlOptionele cruise-control
#

De trekker uit de 3E-serie kan worden uitgerust met een optionele cruise-control-knop aan de rechterhand van het bedieningspaneel. Dit geeft de bestuurders de mogelijkheid een constante snelheid aan te houden bij het transporteren, maaien van velden of bij andere toepassingen waar een uitgebreider gebruik van de versnellingsbak nodig is. Deze uitrusting is snel en eenvoudig te installeren voor diegene die deze functie willen gebruiken.

Geïntegreerde hydropomp en -motor
  • Sauer-Danfoss® biedt een geïntegreerde pomp en motor. Dit verzekert dat de componenten gelijk zijn aan elkaar wat resulteert in maximale efficiëntie
  • Vermindert aandrijvingstootbelastingen
  • Biedt de kracht en duurzaamheid die nodig is voor het bedienen van werktuigen als laders
  • Een reservoir (met een checkpoint en vulpunt) voor de transmissie, het differentieel en hydraulische systeem, versnelt de dagelijkse onderhoud
  • Mechanisch aangedreven door Twin Touch-voetpedalen kunnen twee reisrichtingen en de snelheid worden gekozen met een druk van uw voet
Vloeistofcheckpoint transmissiereservoir
Vloeistofcheckpoint transmissiereservoir (A)Vloeistofcheckpoint transmissiereservoir (A)
#
  • Door het eenvoudig te bereiken tranmissievloeistofpeilstok kunt u toe het peil van de tranmissievloeistof controleren.
Transmissievulpunt
TransmissievulpuntTransmissievulpunt
#
  • Makkelijk te bereiken vulpunt (A) geplaatst boven op de achterste assen aan de rechterzijde.
Geïntegreerd rem- en differentieelslotpedaal
Geïntegreerd rem- en differentieelslotpedaalGeïntegreerd rem- en differentieelslotpedaal
#
  • Met de voet aangedreven differentieelslot is geintegreerd in het rempedaal om de operatorbediening te vereenvoudigen; het differentieelslot is standaarduitrusting om de tractie op moeilijke plaatsen te helpen
  • Druk het rempedaal half naar beneden om het differentieelslot, dat de achterste as blokkeert, in te schakelen voor verbeterde tractie op moeilijke plekken.

 

Sauer-Danfoss is een handelsmerk van Sauer Danfoss Incorporated.

Het schone en eenvoudige bestuurdersplatform is comfortabel en praktisch

Schoon en eenvoudig bestuurdersplatformSchoon en eenvoudig bestuurdersplatform
#

Een overzichtelijk ontwerp geeft een bestuurder van welke grootte dan ook genoeg ruimte om comfortabel te zitten. Aan beide kanten van de bestuurder bevindt zich kleurgecodeerde bediening.

  • Hydrostatische transmissieen rempedalen zijn ontworpen en geplaatst voor maximale comfort en zijn eenvoudig te gebruiken.
  • Voorgevormde, comfortabele stoel verbetert het comfort van de bestuurder.
    • Zitpositie kan naar voren en achteren worden afgesteld.
    • Stoel klapt naar voren voor bescherming tegen de elementen.
  • Vlak bestuurdersplatform biedt een eenvoudige toegang en uitgang tot de trekker.
  • Standaard Roll-Gard™kantelbeschermingstructuur (ROPS) en uittrekbare veiligheidsgordel verhogen de veiligheid van de bestuurder.

Aanwezigheidssysteem bestuurder:

  • De motor wordt afgezet als de bestuurder de stoel verlaat terwijl de transmissie is ingeschakeld.
  • Als de bestuurder de stoel van de trekker verlaat wanneer de transmissie resp. de aftakas (PTO) is ingeschakeld, wordt de motor afgezet.
Opstap linkerkant
Opstap linkerkant voor eenvoudige toegang/uitgangOpstap linkerkant voor eenvoudige toegang/uitgang
#
  • Het linkeropstapje biedt eenvoudige toegang tot en uit de trekker.
  • Voetplatform heeft een anti-slip oppervlakte voor een stevige ondergrond.
Stoel
Dikke stoelbekleding zorgt voor een comfortabele rit.Dikke stoelbekleding zorgt voor een comfortabele rit.

De dikke, zachte opvulling van de stoel biedt een soepele en comfortabele rit.

  • Stoel klapt naar voren voor bescherming tegen de elementen.
  • Aanpasbaar door de hendel onder de stoel te gebruiken. Hierdoor kan de stoel over rails worden geschoven voor een comfortabele toegang tot de bediening.
Instrumentatie
DashboardDashboard
#

Eenvoudig te lezen dashboard omvat het volgende:

  • Toerenteller
  • Indicator lage oliedruk
  • Indicator acculading
  • PTO-inschakelindicator
  • Indicator waarschuwingsknipperlichten
  • Multifunctionele vloeibaar kristaldisplay (LCD) die uren, filter schoonmaakinformate etc. toont
  • Indicatielampje uitlaatfilterreiniging
Brandstofmeter
BrandstofmeterBrandstofmeter

De trekker uit de 3E-serie is standaard uitgerust met een brandstofmeter dat vanuit de bestuurderspositie eenvoudig te lezen is dit verzekert dat de bestuurders niet zonder brandstof komen te zitten.

Veiligheid

(Stoel)schakelaar bestuurdersaanwezigheid (OPS):

  • De OPS vereist dat de bestuurder in de stoel zit om de versnellingsbak of PTO te bedienen.

ROPS is ontworpen om te voldoen aan de SAE J 2194-veiligheidsnormen.

  • Reflectieve ROPS -strips waardoor de trekker beter zichtbaar is.
  • Veiligheidsgordels horen bij de standaarduitrusting van alle John Deere-compacte trekkers.
  • Sleutelschakelaarvergrendeling voorkomt bypass starten.
  • Visuele PTO-waarschuwingslicht op bedieningspaneel waarschuwt de bestuurder wanneer de PTO is ingeschakeld.
  • Draaisignaal en waarschuwingslichten zullen zijn ingeschakeld volgens ASAE-normen.
Parkeerrem
ParkeerremParkeerrem
#
  • Automatische handbediende parkeerrem die eenvoudig aan/uit te zetten is.
  • Het bedieningspaneel heeft een indicatielampje voor de parkeerrem.
Op twee plaatsen Roll-Gard ROPS
Roll-Gard ROPSRoll-Gard ROPS
#

De trekker uit de 3E-serie is uitgerust met een Roll-Gard ROPS. Deze ROPS voldoen aan de SAE J 2194
-normen voor compacte trekkers.

  • De totale hoogte 244,3 cm (96,2 inch) met R3-banden, 242,1 cm (95,3 inch) met R4-banden, 244,6 cm (96,3 inch) met grotere R4-banden en 244,9 cm (96,4 inch) met R1-banden.

OPMERKING: Het gebruik van veiligheidsgordels is te allen tijde vereist wanneer de 3E-serie trekker wordt gebruik met ROPS.

Optionele tweespoelige achterste selectieve hulpcontroller (SCV) voor superieure prestaties van het werktuig

De set voor achterste hydraulische afstandsregeling biedt aanvullende functionaliteitDe set voor achterste hydraulische afstandsregeling biedt aanvullende functionaliteit

De trekker uit de 3E-serie kan worden uitgerust met een hydraulische uitrusting aan de achterkant die voorziet in twee aanvullende hydraulische ventielen aan de achterkant van de trekker. Deze uitrusting kan met of zonder de lader op de trekker worden geïnstalleerd.

 

OPMERKING: Niet compatibel met PowerBeyond-set.

 

De functies zijn compleet afzonderlijk van de lader. Deze achterste remotes kunnen worden vastgemaakt aan een grote verscheidenheid van werktuigen en hulpmiddelen, zoals:

  • Hydraulisch hoekblad
  • Storten met aanhangwagen
  • Hydraulische bediende afvoergoot/afvoerspuit op een driepuntshefinrichting bevestigde sneeuwblazer
  • Hydraulische kopmes op een doosblad
  • Veel andere hydraulische hulpmiddelen voor de achterkant

Deze veelzijdige uitrusting geeft de bestuurder van de trekker uit de 3E-serie de opties die ze wensen waardoor ze de trekker op veel manieren kunnen inzetten.

Het eerste ventiel is uitgerust met een zwevende positie en stelt de bestuurder in staat het landschap te omlijnen en de uiteindelijke graad te verbeteren met bepaalde hulpmiddelen.

LET OP: Geen van de ventielen in deze uitrusting is uitgerust met een arreteerstand, waardoor ze niet aan iets dat met de motor te maken heeft vastgemaakt kunnen worden omdat de klep niet is ontworpen om open gedraaid te worden. Deze is ontworpen voor een kortstondige, on-demand, hydraulische stroom zoals het bewegen van een cilinder.

 

Uitstekend onderhoudsvriendelijkheid verlaagt de exploitatiekosten en verbetert de productiviteit

Serviceability fastenerServiceability fastener

Regelmatig onderhoud is essentieel voor de prestaties, productiviteit en duurzaamheid van de tractor.

Doordat de meeste onderhoudspunten eenvoudig toegankelijk zijn, is slechts weinig tijd nodig voor service.

  • De zijpanelen van de motor kunnen gemakkelijk worden verwijderd via de vier kwartslagschroeven, zodat het motorcompartiment gemakkelijk bereikbaar is.
  • Dankzij kwartslagschroeven is de motor zonder gereedschap toegankelijk.
  • Het interval voor verversen van de hydraulische olie is verhoogd naar 1200 uur als er Hy-Gard™-producten worden gebruikt. Het hydrauliekoliefilter moet elke 400 uur worden vervangen.
  • Tractoren zijn uitgerust met uitgebreide mogelijkheden voor zelfdiagnose en zijn volledig compatibel met het exclusieve Service ADVISOR™ systeem van John Deere.
  • Dagelijks onderhoud is minimaal en eenvoudig uit te voeren. De meeste periodieke onderhoudswerkzaamheden kunnen worden uitgevoerd met basiskennis van procedures en eenvoudige gereedschappen.
De brandstoftank is aan de achterzijde van de tractor geplaatst voor eenvoudige toegang bij het tankenDe brandstoftank is aan de achterzijde van de tractor geplaatst voor eenvoudige toegang bij het tanken
#

Alle handelingen in het dagelijkse onderhoudsschema kunnen zonder gereedschap worden uitgevoerd:

  • Motorolie, hydraulische olie, koelvloeistofniveau en de waterafscheider zijn gemakkelijk bereikbaar.
  • De motor is snel toegankelijk door de motorkap te openen voor periodieke controles.
  • Dankzij een éénpunts grendelmechanisme en geïntegreerde kabel kan de motorkap eenvoudig worden geopend en gesloten.

OPMERKING: raadpleeg altijd de bedieningshandleiding voor complete onderhoudsaanbevelingen.

JD3025E

Datasheet

Snelheid
23 km/h
Motor
Diesel
Starten
Elektrisch starten
Vermogen
24.4 PK (18.2 kW)
Cylinders
3
Transmissie
Hydrostatisch geschakeld
Hefvermogen
615 kg (bij 610 mm) achter hefuiteinden)
Trekvermogen
2000 KG
Gewicht beugel / cabine
1053 kg