John Deere XUV 855M S4 Gator
search
  • John Deere XUV 855M S4 Gator
  • John Deere XUV 855M S4 Gator
  • John Deere XUV 855M S4 Gator
  • John Deere XUV 855M S4 Gator
  • John Deere XUV 855M S4 Gator

John Deere XUV 855M S4 Gator

Prijs op aanvraag

€ 0,00
Inclusief belasting
€ 0,00 Exclusief belasting
Vermoedelijke levertijd 1 - 5 werkdag(en)

XUV 855M S4Transporters

    Dieselmotor

    4-wielaandrijving naar behoefte

    Onafhankelijke ophanging met dubbele wishbone

    Volledig ingekapselde CVT-transmissie

    Homologatie voor op de openbare weg

Of nu u een privévliegveld of een internationale hub hebt, het is van topprioriteit om uw passagiers soepel te laten instappen. De XUV855M S4 vervoert gemakkelijk vier passagiers inclusief bagage en met de volledig onafhankelijke wielophanging heeft u gegarandeerd een turbulentie loze rit. Reizen met veel bagage? Vouw de achterbank naar beneden en u kunt vooruit!

Aantal
Op bestelling

 

Meer dan 100 jaar ervaring

 

Snelle levering

 

Uitstekende klantenservice

Krachtige dieselmotor levert uitstekend starten, stationair draaien en gaspedaalrespons

XUV 855D motorXUV 855D motor
Verplaatste luchtinlaat en restrictie-indicatorVerplaatste luchtinlaat en restrictie-indicator

De XUV 855D wordt aangedreven door een vloeistofgekoelde driecilinder viertakt dieselmotor met een cilinderinhoud van 854 cm3 (0,854 liter)  

 

De geavanceerde motor start uitstekend, loopt stationair mooi rond en heeft een uitstekende gaspedaalrespons Met minimaal geluid en trillingen (NVH), is de 855D is de soepelste en stilst draaiende dieselmotor in zijn klasse.

Enkele vermogens- en betrouwbaarheidskenmerken van de motor:

  • Indirecte dieselinspuiting met gloeibougies voor snel starten bij lage temperaturen
  • Nominaal verogen van 16.1 kW (21.9 hp) bij 3400 tpm volgens ECE-R24
  • Bovenliggende kleppen voor hogere efficiëntie en brandstofeconomie
  • Voldoet aan Tier 2/IV (U.S.A.) en EC (Europese) emissienormen
  • Schroefbaar oliefilter voor gemakkelijk onderhoud
  • Stil in het gehele toerengebied
    • Zuigers met molybdeen-coating
    • Motorblok en transmissiehuis met hoge stijfheid
  • Koelvloeistofpomp met hoge opbrengst en geoptimaliseerde vloeistofkanalen waarborgen een constante bedrijfstemperatuur en voorkomen hotspots
  • Volledige druksmering
  • In-lijn mechanische brandstofinspuitpomp
  • Op vijf, met rubber geïsoleerde punten bevestigd voor een stille werking en minimale vibraties
  • Droog, vervangbaar luchtfilter met twee elementen met verplaatste luchtinlaat en restrictie-indicator
  • Doorzichtig expansiereservoir van de koelvloeistof maakt het de gebruiker mogelijk het peil te controleren zonder de radiateurdop te verwijderen
    • Afgesloten radiateurcompartiment houdt vuil en deeltjes aan de buitenzijde van de grille

Een voor- en achterwielophanging met dubbele driehoekige draagarmen zorgt voor een soepele rit over uitdagend terrein en voor uitstekende sleepkarakteristieken.

Detail voorwielophanging XUVDetail voorwielophanging XUV

De XUV is, aanvullend op het meest capabele chassis in de sector utiliteitsvoertuigen met hoge prestaties, uitgerust onafhankelijke wielophanging voor en achter.

 

Een voor- en achterwielophanging met dubbele driehoekige draagarmen zorgt voor een soepele rit over uitdagend terrein en voor uitstekende sleepkarakteristieken.

 

De gehele ophanging is ontworpen om om te gaan met geen lading en met volledige lading, zonder compromissen op het gebied van rijkwaliteit en voertuigstabiliteit.

De voorwielophanging met dubbele driehoekige wieldraagarmen omvat:
  • 203,2 mm (8 in.) veerweg voor voldoende bewegingsruimte van alle wielen, zodat alle vier wielen op de grond blijven voor superieure tractie en voertuigcontrole
  • 17,5 mm (0.6875-in.) dikke massieve stabilisatorstangen met volledig in rubber opgehangen verbindingen en scharnieren voor minimale carrosserierol en stille werking
  • Extra zware fusees van nodulair gietijzer als steun van de draagarm, de homokineetas en het wiel
  • Onderhoudsvrije rubberen scharnierpunten van de draagarmen voor een lange levensduur en stille werking
  • Bescherming van de homokineetas tegen takken die in de rubber manchet kunnen prikken
Detail achterwielophanging XUVDetail achterwielophanging XUV

De kenmerken van de onafhankelijke achterwielophanging met dubbele driehoekige draagarmen omvatten:

  • Dubbele driehoekige wieldraagarmen van ongelijke lengte voor superieure wielbevestiging en -beweging
  • 228,6 mm (9 in.) totale veerweg voor voldoende bewegingsruimte van alle wielen, zodat alle vier wielen op de grond blijven voor superieure tractie, uitstekende rijkwaliteit en voertuigcontrole
  • Veer/dempereenheden absorberen het zwaarste terrein
  • Draagarmen van rechthoekige/vierkante buizen verlagen het gewicht terwijl ze stevig blijven
  • Extra zware fusees van nodulair gietijzer vangen de wielbelastingen op met een dubbele rij kogellagers
  • Bescherming van de homokineetas tegen takken die in de rubber manchet kunnen prikken

Superieure terreinwaardigheid

Het Gator™ XUV Crossover Series utiliteitsvoertuigen hebben een precision engineered aandrijfsysteem dat het motorvermogen volledig gebruikt voor optimale acceleratie, voor slepen, trekken en heuveloprijden. De kracht van de motor komt via een continu variabele koppeling bij de transmissie.

 

De belangrijkste kenmerken van het aandrijfsysteem zijn:

Variabele overbrenging
Variabele overbrengingVariabele overbrenging

De variabele overbrenging bestaat uit twee koppelingen verbonden door een aandrijfriem:

  • De aangedreven koppeling is verbonden met de motor.
  • De aandrijfkoppeling is verbonden met de transmissie.

 

Eigenschappen:

  • Een hoge en een lage gearing:
    • Lage gearing is 0 km/h tot 43 km/h (0 mph tot 27 mph), 825i
    • Hoge gearing is 0 km/h tot 71 km/h (0 mph tot 44 mph), 825i
    • Lage gearing is 0 km/h tot 24 km/h (0 mph tot 15 mph), 855D
    • Hoge gearing is 0 km/h tot 51 km/h (0 mph tot 32 mph), 855D (begrensd tot 40 km/h [25 mph] met EEC homologatieset
  • Mogelijkheid om langzaam te kruipen voor manoeuvres in smalle ruimtes
  • Motorafremassistent (MY13 - 855D)
  • Een standaard volledig ingesloten koppeling met ventilator met hoge snelheid zorgt voor een lange levensduur van riem en koppeling
    • Zorgt voor een waterdoorwaadbaarheid tot 56 cm (22-in.)
  • Koppelingen met drie grote overbrengingsverhouding voor maximale belasting van het slappe gedeelte van de riem onder omstandigheden met hoog koppel
  • Overbrengingsverhoudingen:
    • De gehele overbrengingsverhouding voor de hoge gearing is 8,6:1 bij topsnelheid en 42:1 als de koppeling voor het eerst aangrijpt.
    • De gehele overbrengingsverhouding voor de hoge gearing is 17,9:1 bij topsnelheid en 86,8:1 als de koppeling voor het eerst aangrijpt.
    • N.B.: De kracht en het koppel op de grond is afhankelijk van de afmetingen van de band, een functie van diens nominale afmetingen en de bandenspanning. Deze overbrengingsverhouding is afhankelijk van de model.

 

Hoe de variabele overbrenging werkt:

 

  1. Bij toenemend motortoerental wordt de veerbelaste aangedreven koppeling gesloten door gewichten die door de centrifugale kracht naar buiten worden gedwongen.
  2. Tijdens het sluiten van de aangedreven koppeling beweegt de riem omhoog naar de grootste diameter van de aangedreven koppeling en forceert de aangedreven koppeling open.
  3. De riem draait in de kleinste diameter van de aangedreven koppeling, de snelheid naar de transmissie neemt toe.
  4. De aandrijfkoppeling is ontworpen om verschillende belastingen (hellingen, modder, enz.) te meten en voortdurend de overbrenging te variëren zodat het motortoerental optimaal blijft.
Transmissie, MFWD, en homokineetassen

 

Top view of engine (XUV 855D shown)Top view of engine (XUV 855D shown)
Side view of CVT intake and clutch on closure (XUV 855D shown)Side view of CVT intake and clutch on closure (XUV 855D shown)
Schakelaar voordifferentieelSchakelaar voordifferentieel
Achteraanzicht van transmissie/homokineetassen (XUV 625i)Achteraanzicht van transmissie/homokineetassen (XUV 625i)
  • Bedienersinterface
    • Een volledig en inschakelbaar 4WD-systeem met een automatisch blokkerend voordifferentieel en elektronische schakelaar op het dashboard is de beste in zijn klasse; als de schakelaar is ingeschakeld (4WD), blokkeert het voordifferentieel automatisch naar behoefte - als de schakelaar is uitgeschakeld (2WD), blijft het voertuig tweewielaangedreven.
      • Zorgt voor uitstekende tractie in uitdagende omstandigheden
      • Blijft ondergrondvriendelijk in 2WD-modus
      • Verlicht voor visibiliteit in mindere licht condities
  • Transmissie
    • Volledig gesloten transmissie in oliebad met twee overbrengingsverhouding voor superieure trekcapaciteiten
    • Het gesmede aluminium ontwerp is het meest robuust van de industrie
    • Voor een stille werking wordt gebruik gemaakt van schuine vertanding voor de versnellingen vooruit en achteruit.
    • Tractiehulp achter (sperdifferentieel) is ingebouwd en kan naar behoefte worden ingeschakeld
      • Hiermee kunnen de achterwielen met elkaar worden verbonden
      • Verbetert de grip op moeilijke plaatsen
      • N.B.: Het differentieel zorgt ervoor dat de ondergrond in bochten niet wordt beschadigd door het binnenste wiel langzamer te laten draaien dan het buitenste wiel
    • Veiligheidsblokkering van het ontstekingssysteem voor starten in neutraal
    • Grote en dichte lagers bevinden zich in het huis voor een betere bescherming en levensduur.
    • Bevat verdeelbak voor MFWD
    • Assen met spievertanding voor maximale krachtsoverbrenging en levensduur
    • Alle tandwielen van de aandrijving zijn vervaardigd van de hoogste kwaliteit staal
    • Beschermd door plaat
  • Mechanische voorwielaandrijving (MFWD)
    • Het elektronische ontwerp is zelfblokkerend voor eenvoudig gebruik
      • Werkt als hij is ingeschakeld als blokkerend differentieel, maar in bochten als een open differentieel
      • Zorgt als differentieelpakket voor positief aangrijpen van beide voorwielen bij het vooruit- en het achteruitrijden.
      • Schakelt tijdens het gebruik automatisch in—geen stangenstelsel noodzakelijk
    • Beschermd door een plaat en het chassis
  • Aandrijfassen
    • De diameter van de homokineetas achter is 27 mm (1.1 in.) en is ontworpen rekening houdend met het topmotor- en -remvermogen (N.B.: 33 procent groter dan die van de meeste concurrenten)
    • De diameter van de homokineetas voor is 23,9 mm (0.94 in.) en is ontworpen rekening houdend met het topmotorvermogen
      De diameter van de cardanas (transmissie naar MFWD as) is 23 mm (0.91 in.) en is ontworpen rekening houdend met het topmotorvermogen
    • Alle koppelingen van de homokineetassen en van de cardanassen zijn onderhoudsvrij en voor de levensduur beschermt door Neopreen-manchetten

Een extra stevige luxe bagagebox zorgt voor prestatiestijdens hard werken, gecombineerd met een lange levensduur

Luxe bagageboxLuxe bagagebox

De luxe bagagebox is vervaardigd van een composietmateriaal bestaande uit polypropyleen met 15% glasvezel dat roest en deuken voorkomt en geluid vermindert.

Achterklep luxe bagagebox
Handgreep achterklepHandgreep achterklep
Achterklep tot 150 graden omlaaggebrachtAchterklep tot 150 graden omlaaggebracht

De achterklep kan worden geopend of verwijderd voor eenvoudiger schoonmaken of het meevoeren van lange voorwerpen. De achterklep is verbeterd en kan nu met één hand worden bediend.

 

De standaard gemonteerde riemen kunnen worden verwijderd zodat de achterklep voor eenvoudig laden en lossen tot 150 graden omlaag kan worden gebracht

 

Er wordt een steun meegeleverd om de bagagebox omhoog te houden voor het gemak van de gebruiker en om de kanteling te beperken.

Geïntegreerde sjorogen
Geïntegreerde sjorogen in de bodem van de bagageboxGeïntegreerde sjorogen in de bodem van de bagagebox
Extra sjorogen (TH 6X4 afgebeeld)Extra sjorogen (TH 6X4 afgebeeld)

 

Voor extra veelzijdigheid biedt de luxe bagagebox extra geïntegreerde sjorogen. Sjorogen bevinden zich op de volgende punten:

  • De vier hoeken van de bodem van de bagagebox
  • Vier punten op de afscherming direct achter het gebruikersstation (A)
  • Sjorbalken aan beide zijden van de bagagebox (B)
  • Zes punten aan de onderzijde van het frame van de bagagebox (omcirkeld)
Ombouwen van bagagebox naar vlakke laadvloer
Luxe bagagebox omgebouwd naar vlakke laadvloerLuxe bagagebox omgebouwd naar vlakke laadvloer

De luxe bagagebox kan eenvoudig worden omgebouwd naar een vlakke laadvloer. Met de vlakke laadvloer kan grotere bagage worden vervoerd.

Accessoires
Rem- en achterlichten met beschermingRem- en achterlichten met bescherming
Vloermat — beschermt de stalen vloer tegen deukenVloermat — beschermt de stalen vloer tegen deuken
Laadbak hefinrichtingLaadbak hefinrichting

Standaard accessoires voor deluxe bagagebox omvatten:

  • Rem- en achterlichten
  • Af fabriek opgespoten coating (niet afgebeeld)
    • Verbeterde weerstand tegen glijden en bescerming van het oppervlak 

Optionele accessoires van de luxe bagagebox omvatten:

  • Rem- en achterlichten met bescherming
  • Vloermat voor de bagagebox
  • Laadbak hefinrichting
Specificaties

 Lengte  1143 mm (45 in.)
 Breedte  1320 mm (52 in.)
 Diepte  304 mm (11 in.)
 Inhoud  0,46 m3 (16,4 cu ft)
 Draagvermogen  454 kg (1000 lb)
 Kantelhoek bak  47 graden

Waarschuwing: Het meevoeren van lange bagage die buiten de box uitsteekt kan de stabiliteit negatief beïnvloeden.

Vier zitplaatsen en opslag onder de achterste stoel

De XUV 855D S4 heeft vier zitplaatsen. De achterste stoel kan plat worden gelegd voor extra draagvermogen en er is afgesloten opslag onder de achterste stoel voor extra lading

JDXUV855MS4

Datasheet

Snelheid
51 km/h
Motor
Diesel
Trekvermogen
680 KG
Laadvermogen
454 KG
Cilinderinhoud
854 cc
Zitplaatsen
4